Másik e-mail, másik történet...
Ugye volt az a kis apróság, hogy tavaly eltűnt egy postafiókomból minden levél, meg a címjegyzék. Kb. pont akkor, mikor a hálózatomon történtek más érdekes dolgok is, szóval nagyon úgy tűnt, hogy valaki hálózaton belül randalírozik illetéktelenül.
Aztán szép lassan kiderült, hogy annak az ismerősömnek van igaza, aki szerint az ember túlságosan hajlamos összekötni olyan dolgokat, amiknek semmi közük egymáshoz.
Az összes rejtélyes történésre megtaláltam a magyarázatot, egy dologra nem: a kiürült postafiókra. Levelezgettem egy ideig a supporttal, eredmény nélkül, majd egy szép napon megjelent egy vadidegen IP cím a korábbi belépéseim listájában. Olyan szolgáltatótól, amihez utoljára 10+ éve volt közöm. Próbáltam rákérdezni az említett supportnál, hogy erről mit tudnak, de nagyon nem akaródzott érdemi választ küldeniük. Mivel kerülőúton is próbálkoztam, egy "belsős" ismerőssel, hátha onnan több infó jön, még vártam, hátha lesz érdemi magyarázat.
Erre ma jön a supporttól egy olyan e-mail, hogy ők nem nyomozók, hagyjam békén őket az ilyenekkel. "Megköszöntem", jelezve, hogy ha mégis az ő nyomaikat láttam, akkor vélhetőleg a kollégájuknak lesznek kellemetlen percei a rendőrséggel, majd felhívtam a rendőrség központi számát, hogy hogyan, hol stb. érdemes az ezzel kapcsolatos feljelentést megtenni. Ugye az illetéktelen behatolás postafiókba az Btk-ba ütköző dolog egy ideje, itt meg elég konkrét bizonyíték volt rá, hogy ismeretlen járt nálam.
Abban maradtunk, hogy ezt jobb, ha személyesen intézem. O.K., akkor délután benézek hozzájuk, aztán majdcsak lesz valami... Öt perccel később jött egy újabb e-mail, amiben végül is megerősítették a gyanúmat: amikor érdeklődtem, még a törléssel kapcsolatban, a supportos nézett be a postafiókomba, a kifogásolt IP cím az övék... khm...
Hát nem t'om, voltam supportos, ilyen jellegű dolgokat azért elintéztük házon belül, nem hagytuk az ügyfélre, hogy nyomozgasson... jó, ennek tíz-tizenöt éve, azóta változott a világ.
Aztán szép lassan kiderült, hogy annak az ismerősömnek van igaza, aki szerint az ember túlságosan hajlamos összekötni olyan dolgokat, amiknek semmi közük egymáshoz.
Az összes rejtélyes történésre megtaláltam a magyarázatot, egy dologra nem: a kiürült postafiókra. Levelezgettem egy ideig a supporttal, eredmény nélkül, majd egy szép napon megjelent egy vadidegen IP cím a korábbi belépéseim listájában. Olyan szolgáltatótól, amihez utoljára 10+ éve volt közöm. Próbáltam rákérdezni az említett supportnál, hogy erről mit tudnak, de nagyon nem akaródzott érdemi választ küldeniük. Mivel kerülőúton is próbálkoztam, egy "belsős" ismerőssel, hátha onnan több infó jön, még vártam, hátha lesz érdemi magyarázat.
Erre ma jön a supporttól egy olyan e-mail, hogy ők nem nyomozók, hagyjam békén őket az ilyenekkel. "Megköszöntem", jelezve, hogy ha mégis az ő nyomaikat láttam, akkor vélhetőleg a kollégájuknak lesznek kellemetlen percei a rendőrséggel, majd felhívtam a rendőrség központi számát, hogy hogyan, hol stb. érdemes az ezzel kapcsolatos feljelentést megtenni. Ugye az illetéktelen behatolás postafiókba az Btk-ba ütköző dolog egy ideje, itt meg elég konkrét bizonyíték volt rá, hogy ismeretlen járt nálam.
Abban maradtunk, hogy ezt jobb, ha személyesen intézem. O.K., akkor délután benézek hozzájuk, aztán majdcsak lesz valami... Öt perccel később jött egy újabb e-mail, amiben végül is megerősítették a gyanúmat: amikor érdeklődtem, még a törléssel kapcsolatban, a supportos nézett be a postafiókomba, a kifogásolt IP cím az övék... khm...
Hát nem t'om, voltam supportos, ilyen jellegű dolgokat azért elintéztük házon belül, nem hagytuk az ügyfélre, hogy nyomozgasson... jó, ennek tíz-tizenöt éve, azóta változott a világ.
Megjegyzések
Megjegyzés küldése