itcafe/prohardver - a dilettáns spamszűrés iskolapéldája... :D (Updated) (Updated again)

Nagyritkán szükségem volna rá, hogy magyaroktól kérjek segítséget, mert olyasmibe futok, ami magyar szolgáltatást/boltot/stb. érint és nem nagyon maradtak magyar fórumok a neten, pláne IT témában. Pár hónapja próbálkoztam az itcafe.hu-n, de elég hamar elment tőle a kedvem, töröltem magam.
Most tettem velük egy újabb kísérletet.

Szóval úgy néz ki a dolog, hogy vélhetőleg az új tagok spammelését megakadályozandó, kitaláltak egy "csodás" védekezést: egy topikba addig nem írhatsz újabb hozzászólást, amíg valaki más nem szól hozzá. Ha évekig nem jön új poszt, akkor évekig. Zseniális. Épp csak új tagok számára sok esetben használhatatlan. Pláne, ha egy topic-ba tartozó, de eltérő témájú kérdései lennének.
Feltettem egy linuxos kérdést a kezdő topic-ban. Onnan átküldtek a "haladó" (???) topic-ba. Igenám, de ott én írtam utoljára, még tegnap délután valamikor. Ergo nem tudok írni, mert várjak míg valaki hozzászól... Komolyan elgondolkodtató: 2018 ekkora faszságot ki képes kitalálni? Ja, ugyanakkor olyan korlát is van, mint észrevettem, hogy 15 percenként max. három hozzászólást lehet írni...
Nem mondom, hogy a korlátozás értelmetlen, ismerve a magyar fórumozókat, de az időkorlát nélküli, ilyen jellegű... ez inkább csak tudatos szemétkedés az új tagokkal szemben, nem védelem.
És mára nagyjából ez az egyetlen magyar nyelvű IT-s fórum maradt, a többi kihalt vagy a fészbúkra költözött... Nem is tudom, mi csodálkozni való van azon, hogy ott tart ez az ország, ahol...

Update 2019. 01. 06.: vagy kivették ezt az eszetlenséget belőle, vagy a ma délutáni/esti karbantartásnál elrontották a kódot, mert a vadonatúj, trollkodási céllal regisztrált nickem többször is hozzá tudott szólni ugyanahhoz a témához.

Update 2019.01.09.: újabb update. Úgy tűnik, a múltkori karbantartásnál csak elcsesztek valamit a retardáltak, mert megint tiltva van a több hozzászólás topikon belül. :D

Update 2019.01.09.: vagy bugos lett ez a "védelem" vagy mégis történt valami az eszetlen működésének megszüntetése érdekében, mert most megint tudtok írni több hozzászólást egymás után.  Izgalmas... :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

squid - X-Forwarded-for

Command line dedup