Freemail, hogy az a...

Úgy két hónapja kellett volna egy eldobható cím, ahol nem követelnek mobil számot. Első gondolatom a freemail volt. Átvergődtem a hülye adatlapokon, elfogadtam a felhasználási feltételeket, majd kaptam egy piros háttéren megjelenő hibaüzenetet: "Hiba történt". (nem szó szerint, csak kb.)
Egy darabig szórakoztam vele, majd meguntam, írtam a supportnak. Nekik nem sikerült reprodukálni a hibát. Nekem meg hiba nélkül nem sikerült regisztrálni.
Kínomban már üres profillal próbáltam a firefox-ot futtatni, hogy a pluginek ne pofázzanak bele, próbáltam  a routert megkerülve, közvetlenül a szolgáltató kábelére csatlakoztatva a laptopomat, semmi...
Ma megint eszembe jutott és elcsesztem vele úgy egy órát, mire minden gépemen, minden variációban végigpróbáltam, még Windows XP-n is...
Na ott akadtam ki, mert XP alól, 32 bites firefoxból működött.
WTF?
Reboot, linux alól is próbáltam, onnan is ment.
Mi a franc, desktop gépről megy, laptopról, mobilról meg semmivel?
Aztán eszembe jutott egy apróság: mivel eldobható címet akartam, a jelszóval nem törődtem, beírtam valamit, amit az oldal már elfogadott. Ez azt jelenti, hogy van benne kis- és nagybetű, meg szám. Amikor Windows-ról próbáltam, véletlenül beírtam valami spec. karaktert is. Fura. Kipróbáltam a laptopomról is. És megy... az ellenpróba is pozitív, ha nincs spec. karakter a jelszóban, akkor a regisztráció végén jön az az értelmetlen hibaüzenet. Anyád... :D

Update: még érdekesebb a dolog... megírtam a freemail supportnak, kaptam egy szabvány levelet, hogy nem sikerült reprodukálni, bla, bla, bla... Nem akartam elhinni, újra kipróbáltam. Más jelszóval tényleg működik, csak azzal nem, amivel én próbálkoztam. Kb. Abcd1234 színvonalú jelszóval próbálkoztam. Picit variálva a kipróbált passwordön máris működött a regisztráció. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

squid - X-Forwarded-for

Command line dedup