Router software... (asus és trendmicro "support")

Van két ritka pofátlan cég a piacon, ráadásul mondhatni szimbiózisban.
Az egyik az Asus, ahonnan még kulturált és szakszerű választ nem kaptam, igaz, csak a routereikkel volt dolgom, ami lehet, hogy rövidesen változni fog, épp az alja support miatt.
A másik a Microtrend...
Az asus routereken van valami AiProtection nevű szemét, ami  mindenféle támadsokkal riogatja az embert, olyan forrásokból, amik nem is léteznek a hálózaton (olyan MAC address-t mutogat), ráadásul, ha lehet hinni a pletykáknak, a teljes internetes forgalmam átmegy a microtrend szerverein is...
A logja exportálhatatlan és használhatatlan.
Pár hónapja írtam ezügyben az Asusnak, hogy legalább némi magyarázatot adjanak már a szarjukhoz, mert ami "dokumentáció" van, az nélküle is egyértelmű, viszont sok dolog kellene az értelmezéséhez, de minimum annyi, hogy a webes felületről valahogy ki tudjam másolni (kijelölni sem lehet a szöveges részeket)
Na ők természetesen basznak válaszolni... Nem meglepő, nem is vártam mást a ferdeszeműektől. Pár éve olyan pofátlan, lekezelő válaszokat kaptam valami egyébként primitív, könnyen megválaszolható kérdésekre, hogy szó szerint elküldtem anyjába a "supportost" - amihez azért kellett tőlük nem kevés teljesítmény, mert a "hivatalos" levelezéseimben még a legtahóbbakkal is udvarias vagyok.
Ma megpróbáltam a trendmicro-t. A mocskos kurva édesanyukáját az ilyennek, bejelentkezett, majd amint leírtam, hogy Asus és AiProtection, úgy zárta a saját oldalán a chat ablakot, hogy nyoma sem maradt... visszacsatlakozni sem lehetett. Ez aztán a support! :D
Trendmicro-s szart eddig sem vettem, ezután másoknak is ezt tudom javasolni, kerüljék nagy ívben...

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

squid - X-Forwarded-for

Command line dedup